آبی دلان
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:40 :: نويسنده : حامد

 

Vahid Talebloo

 

www.fcintermilan.blogfa.comمنبع

 

سایت گل-

یکشنبه سوم اردیبهشت1391-هفته 31-دوره یازدهم جام خلیج فارس

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر-تماشاگر: حدود15هزار نفر

ساعت17-بازی رفت:3بر2استقلال

داور: محسن ترکی کمک ها: حسن کامرانی فرو سعید علی نژادیان

گل:امجد شکوه مقام(45+1)شاهین -یرکوویچ(62)استقلال

اخطار:بابک لطیفی(شاهین)

استقلال: سید مهدی رحمتی، علی حمودی(80-میلاد میداوودی)، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری،میثم حسینی، فریدون زندی،ساموئل، اسماعیل شریفات(51-آرش برهانی)،، مجتبی جباری(46-خسرو حیدری) محسن یوسفی و یرکوویچ     سرمربی: پرویز مظلومی

شرح بازی:نیمه اول: هر دو تیم می دانستند چه می خواهند و توقع می رفت بر اساس این خواسته گام به میدان بگذارند اما روند بازی بگونه ای بود که این را نشان نمی داد. کسب سه امتیاز برای میزبان و میهمان از نان شب واجب تر بود ولی تراکم هافبک های دو تیم نشان از آن داشت که مربیان آنها به بستن کمبند میانی بیش از هرچیزی اهمیت داده اند.

مجتبی جباری طراح استقلالی ها بود و جی لوید ساموئل او را پوشش می داد تا با فراغ بال بیشتری بازی را اداره کند. در نقطه مقابل اما پتروویچ نتوانست نقش یک طراح و بازیساز را ایفا نماید و این کفه ترازو را به نفع استقلالی ها سنگین تر می کرد. شریفات روی بازی های بدون توپ یرکوویچ می توانست خود را در عمق دفاع حریف به بازیکن صاحب توپ استقلال نشان بدهد و همین امر او را صاحب دو موقعیت جدی کرد که هردو را از دست داد.بی تردید در این نیمه برتری نسبی به خصوص در مالکیت توپ با آبی های میهمان بود هر چند در اواخر نیمه اول شاهینی ها با شوک دو فرصتی که شریفات از دست داد کمی به خود آمد و بازی را به نیمه استقلال کشاند و کم کم به دروازه استقلال نزدیک شد و به گل هم رسید.

نیمه دوم:شاهین که اواخر نیمه اول ریتم هماهنگی یافته بود به یکباره در آغاز نیمه دوم دست به تعویضی زد که با آنچه انتظار هواداران از تیم بوشهری انتظار داشتند مغایر بود.کشاندن نظرزاده به یک خط جلوتر در حالی می توانست مفید باشد که مدافع پشت سر وی فاصله استاندارد با او را رعایت کند اما شکوری زوج خوبی برای وی نبود. استقلال کناره هایش را تقویت کرد واز تراکم در میانه میدان کم نمود تا به آنچه می خواهد برسد. استقلال و شاهین در اواخر بازی با مشکلات بدنی مواجه بودند و همین سبب گردیده بود تا سرعت انتقال بازی از دفاع به حمله و بالعکس نزد دو تیم بسیار مشهود بود. در این مصاف هر دو تیم در دقایق آخر میل چندانی به بردن نداشتند. دیداری که آفساید نداشته باشد نشان می دهد که مدافعان تا چه اندازه نزدیک دو دروازه بودند و احتیاط چگونه بر اندیشه آنها پیله بسته بود.

شرح گل:(یک بر صفر-شاهین) روی یک ریباند توپ پشت محوطه جریمه به شکوه مقام رسید و او با شوتی که نواخت و با پای جباری تغییر مسیر یافت توپ به گوشه دروازه رفت.

 (یک بر یک-استقلال)ارسال یک کرنر با خروج اشتباه طالب لو همراه شد تا یرکوویچ با ضربه سر دروازه را باز کند.

ستاره:جی لوید ساموئل(استقلال) در روزی که استقلالی ها سرآسیمه بازی می کردند او به بازی تیمش آهنگ می داد.

اتفاق ویژه:استقلال بازهم مقابل شاهین نباخت و رکورد نباختن هایش را ادامه داد.

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:2 :: نويسنده : حامد

129111 فرهاد مجیدی به خاطر این حرکت اخراج شد / فیلم

فرهاد مجیدی بازیکن الغرافه قطر در بازی با پرسپولیس از زمین اخراج شد.


 

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : حامد
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران آرزوهای بزرگی در ذهن دارد. او می‌گوید پس از 11 سال حضور در تیم ملی و 5 سال حراست مداوم از دروازه تیم ایران دیگر وقت آن رسیده با پیراهن تیم ملی در جام جهانی بازی کند.
ابتدای سال 91 برای فوتبال ایران با صحبت‌های مهدی رحمتی و انتقادش از کسانی که روحیه او را به هم ریخته‌اند، آغاز شد و او پس از گذشت حدود 20 روز از آن حرف‌ها می‌گوید رفته رفته به شرایط ایده‌آل بازمی‌گردد و درباره انتقادهایی که در روزهای گذشته از سوی کارشناسان انجام گرفته، ‌تنها به گفتن اینکه از آن‌ها متشکر است، اکتفا می‌کند.
مهدی رحمتی  درباره مسائل مختلفی از جمله مصدومیتش، دیدار برابر صبا،‌ وضعیت استقلال و آینده‌اش صحبت کرد.
* مصدومیت شما در دیدار برابر مس سرچشمه این نگرانی را برای استقلالی‌ها به وجود آورد که دروازه‌بان شماره یک‌شان را در این برهه حساس از دست داده‌اند اما ظاهرا خیلی مسئله جدی نیست.
ـ خوشبختانه مصومیتم جزئی است و تنها از مینیسک داخلی پا دچار آسیب دیدگی شده‌ام. وضعیتم بد نیست. دکتر به من گفته باید 10 روز استراحت کنم اما با توجه به شرایطی که استقلال دارد، ترجیح می‌دهم که با همین وضعیت هم برای استقلال بازی کنم. تمام سعی‌ام را می‌کنم که برای بازی روز جمعه برابر صبا برای استقلال به میدان بروم.

 

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : حامد

اینم از رعد آبی

 

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : حامد

و اما هدیه ماندگار سلطان به هواداران

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:25 :: نويسنده : حامد

استقلال با هواداران زنده است و هواداران با استقلال.پیوندمان را با استقلال تبریک میگویم

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:19 :: نويسنده : حامد

و اما میرسیم به سنکربانی که به داشتنش میبالیم

سید مهدی رحمتی یکی از ستاره های بی چون وچرای کهکشانی ها

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:12 :: نويسنده : حامد

فرهاد مجیدی ماهرترین و کشنده ترین تیر آبی ها بود اما........

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:8 :: نويسنده : حامد

این که دیکه سلطانه و نیازی به معرفی نداره

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:3 :: نويسنده : حامد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها
  • فریب خورده
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی دلان و آدرس abidelaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1